Počet zobrazení stránky

pondělí 3. září 2012

Tak tedy začínáme

Je to už nějaký pátek,co jsem měla vlastní blog, psala jsem tam svoje myšlenkové pochody a věci,co mě napadly.
Rozhodla jsem se,že to obnovím,ale jiným stylem - že budu psát web o mých výrobcích, co se chystám,co mám rozdělaného a občas nějakej nasranej nebo naopak radostnej příspěvek jak je všechno super nebo naopak na nic.

Jinak já jsem Krystl.
Krystyna. Ale určitě ne Týna.
Snažím se dělat věci,co mě baví,takže jsem si řekla,že si budu od jisté doby dělat roztahováky do uší sama,protože proč za to platit,když si to z fima upatlám taky. Pak přišly nějaký fimo doplňky. Přívěšky na krk.naušničky no a nakonec jsem prozatím skončila zde.
Pracuji převážně s křišťálovou pryskyřicí,kterou zalejvám motivy (připevněné na kovové lůžko).
Motivy tvořím sama, hraju si s vrstvami a tabletem u pc,takže myslím,že ve finále se z toho stáva originální doplňek.Jako malou mě babička naučila háčkovat a jednou mě napadlo,že bych potřebovala šálu na zimu.
Okej,není problém, koupila jsem si vlnu,oranžovou a začala jsem háčkovati.
Do pár hodin jsem měla liščí šálu okolo krku a vesele se s ní fotila,první objednávka.... Okej.
Od té doby tvořím liščí šáličky,ke kterým napíši brzy informace,určitě jim věnuji nějaký příspěvek,nebo sem alespoń hodim pár fotek.



Mějte se hezky a budu doufat,že mi tu leavnete nějaký komentář.
Protože já komentáře miluju.

Žádné komentáře:

Okomentovat