Počet zobrazení stránky

úterý 11. září 2012

skandál

Nedávno jsem vysedávala s přítelem na pivu na Národní třídě a napadlo mne,že bych se mohla podívat,jak jdou kšefty s výrobky ve Scandalu.
Přijdu tam a všude prkna,vystěhovaný věci, zhasnuto a nějakej týpek si tam něco vesele řeže venku před obchodem.
Po prvotnim šoku ze sebe teda vykoktám,že jsem Krystýna a že mám vevnitř věci,že jestli se něco prodalo a že bych si odnesla diáře.Řekl,ať jdu dovnitř a nechám tam kdyžtak kolegovi vzkaz.
Scadal připravuje rekonstrukci prodejny a za dva týdny,že prý bude otevřeno.
Okej.

Takže zde, mladí a krásní,postuji fotky autorské práce, diáře na rok 2012
původní cena byla z důvodu velkého nákladu při tisku a vazbě 500 ,ale jelikož mi přijde škoda,aby nebyly využity alespoň na těch pár měsíců, házím je za 120 za kus.
Doufám,že se Vám budou líbit,případné dotazy zodpovím a třeba se i dohodneme na jiné ceně,pokud bude někdo chtít.




Žádné komentáře:

Okomentovat